Hoppa till innehållet

Varukorg

Din varukorg är tom

Fortsätt handla
Nyheter
Underrubrik 1

Titel 1

Använd den här texten för att dela nyheter om ditt varumärke med dina kunder. Beskriv en produkt, dela meddelanden eller välkomna kunder till din butik.

Underrubrik 2

Titel 2

Använd den här texten för att dela nyheter om ditt varumärke med dina kunder. Beskriv en produkt, dela meddelanden eller välkomna kunder till din butik.

Underrubrik 3

Avdelning 3

Använd den här texten för att dela nyheter om ditt varumärke med dina kunder. Beskriv en produkt, dela meddelanden eller välkomna kunder till din butik.

Interior view of the Allnord Paris flagship lobby featuring a central marble‑like reception desk, white sculpted floral walls and soft curved ceiling lighting, creating a serene luxury skincare and wellness atmosphere.

Vanliga frågor

Till din tjänst

Concierge och protokoll

Vi anser att tydlighet är den högsta formen av artighet. Här hittar du exakt vägledning om våra kureringsstandarder, leveransprotokoll och produktvård. För allt som är skräddarsytt står vår concierge-service till ditt förfogande.

Kureringen

Hur vet jag om en formel är rätt för mig?

Varje produkt i ALLNORD-serien är utvald för klinisk integritet och respekt för barriären, men huden är bioindividuell. Läs informationen under "Perfekt för" på varje produktsida eller kontakta vårt concierge-team för en personlig protokollrekommendation.

Vad är 2%-standarden?

Det är vårt rigorösa filter. Vi testar hundratals formler och behåller färre än 2 %. För att inkluderas måste en produkt visa bevisad effektivitet, stabilitet och sensorisk excellens; vi avvisar fyllmedel, instabila aktiva ingredienser och överdrivna påståenden.

Är era produkter säkra under graviditeten?

Många utvalda formler är kompatibla med graviditet och amning; detta anges tydligt på deras produktsidor. För högaktiva ingredienser som retinoider rekommenderar vi att du pratar med din läkare.

Frakt och logistik

Varifrån skickas beställningar?

Beställningar skickas från vår klimatkontrollerade anläggning i Paris, Frankrike, för att bevara kvaliteten på temperaturkänsliga aktiva ingredienser tills de når dig.

Vilka är era leveranstider?

Vi prioriterar snabbhet. Beställningar som görs före kl. 14.00 (CET) skickas samma dag. Du får ett leveransmejl med en spårningslänk så att du kan följa ditt pakets resa i realtid.

Skickar ni internationellt?

Vi skickar till ett urval av internationella destinationer. Tullar och skatter beräknas i kassan så det finns inga överraskningar vid leverans.

Returer och vård

Vad är er returpolicy?

Oöppnade, oanvända produkter i originalförpackningen kan returneras inom 14 dagar efter leverans, i enlighet med våra hygienprotokoll. Fullständig information finns på vår sida "Leverans och returer".

Min beställning kom skadad – vad ska jag göra?

Vi ber om ursäkt. Vänligen fotografera paketet och produkterna omedelbart och maila vår concierge-personal inom 48 timmar. Vi kommer att ordna en prioriterad ersättning eller återbetalning.

Personlig vägledning

Behöver du ytterligare hjälp?

För specifika frågor om ritualer, ingrediensinformation eller hjälp med en beställning är vårt concierge-team tillgängligt via e-post.

Kontakta concierge